Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech
Довідки щодо роботи зі зверненнями громадян
Контрастна версія
Звичайна версія
ДОВІДКА                                                    
 щодо роботи із зверненнями громадян,                                                    
що надійшли                                                    
    за період з 01.07.2025 по 30.09.2025                                                                
За формою надходження Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулися
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 у тому числі 22 23 24 25 26 27 28 29 30
211 212 213 214 215 216 217
Поштою (електронною поштою) 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 2 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5
За допомогою засобів телефонного зв’язку 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
З використанням Інтернету 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
На особистому прийомі 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4
Через уповноважену особу 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через органи влади 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
           з них від Держстату 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через медіа 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від інших органів, установ, організацій 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Разом 9 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 0 0 4 2 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9
1. Промислова політика ; 2. Аграрна політика і земельні відносини; 3. Транспорт і зв'язок; 4. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 5. Фінансова, податкова, митна політика; 6. Соціальна політика. Соціальний захист населення; 7. Праця і заробітна плата; 8. Охорона праці та промислова безпека; 9. Охорона здоров'я; 10. Комунальне господарство; 11. Житлова політика; 12. Екологія та природні ресурси; 13. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації; 14. Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей; 15. Молодь. Фізична культура і спорт; 16. Культура та культурна спадщина, туризм; 17. Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 18. Інформаційна політика, діяльність медіа; 19. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 20. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 21. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 211. Удосконалення законодавства в галузі державної статистики; 212. Дії, бездіяльність посадових осіб органів державної статистики, перегляд їх рішень; 213. Кадрові питання; 214. Надання статистичної інформації; 215. Надання роз'яснень щодо застосування статистичної методології; 216. Надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України; 217. Надання роз'яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів);  22. Діяльність місцевих органів виконавчої влади; 23. Діяльність органів місцевого самоврядування; 24. Діяльність підприємств та установ; 25. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини; 26. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 27. Цифровізація. Правовий режим Дія Сіті; 28. Публічні (електронні публічні) послуги, зокрема адміністративні послуги; 29. Європейська та євроатлантична інтеграція; 30. Інше (отримання подарунків, фотокарток, автографів).
  ДОВІДКА        
   щодо роботи із зверненнями громадян,        
  що надійшли        
      за період з 01.01.2025 по 30.06.2025                  
За формою надходження Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулися
за суб'єктом за видами за результатами розгляду У стадії розгляду Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1 Поштою (електронною поштою) 8 8 0 0 0 8 0 6 0 0 0 0 0 2 0 8
2 За допомогою засобів телефонного зв’язку 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
3 З використанням Інтернету 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4 На особистому прийомі 4 4 0 0 0 4 0 3 0 0 0 0 0 1 0 4
5 Через уповноважену особу 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
6 Через органи влади 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
7        з них від Держстату 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
8 Через медіа 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
9 Від інших органів, установ, організацій 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
  Разом 12 12 0 0 0 12 0 9 0 0 0 0 0 3 0 12

 

 

1. Індивідуальні; 2. Колективні; 3. Анонімні; 4. Пропозиції; 5. Заяви, клопотання; 6. Скарги; 7. Вирішено позитивно; 8. Відмовлено у задоволенні; 9. Дано роз'яснення; 10. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 11. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 13. У стадії розгляду; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів. 

  ДОВІДКА        
   щодо роботи із зверненнями громадян,        
  що надійшли        
      за період з 01.04.2025 по 30.06.2025                  
За формою надходження Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулися
за суб'єктом за видами за результатами розгляду У стадії розгляду Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1 Поштою (електронною поштою) 5 5 0 0 0 5 0 3 0 0 0 0 0 2 0 5
2 За допомогою засобів телефонного зв’язку 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
3 З використанням Інтернету 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4 На особистому прийомі 3 3 0 0 0 3 0 2 0 0 0 0 0 1 0 3
5 Через уповноважену особу 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
6 Через органи влади 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
7     з них від Держстату 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
8 Через медіа 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
9 Від інших органів, установ, організацій 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
  Разом 8 8 0 0 0 8 0 5 0 0 0 0 0 3 0 8
  1. Індивідуальні; 2. Колективні; 3. Анонімні; 4. Пропозиції; 5. Заяви, клопотання; 6. Скарги; 7. Вирішено позитивно; 8. Відмовлено у задоволенні; 9. Дано роз'яснення; 10. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 11. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 13. У стадії розгляду; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів. 
Добре
Закрити
Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech